08Jun-10Jun2013:)

Assalamualaikum readers....Eh!,adeew kewp owg nengok blog aku neyh?...heheheh...aku syok2 sendri jewp...Aku bwu jewp selesai mengemas tompat kojo ku..heheh..Tadi bwu jewp Mr.S aku selamat naek bas ke termerloh...Hope perjalanan buah haty ku selamat,Aminnnn....Lepas abes jewp praktikal at Kuala Kangsar,twos jewp diew ke kampar n stay at uma aku..sonok sangat..best luangkn mase ngan die...thanx sangat2 syg,..Mama n Ayah aku da terima diew Sebagai ahli keluarga kami,bile2 jewp diew leyh datang n stay at uma kami...so,aku doakan moga hubungan kami kekal n diredhai..aminnn...Doa2kan la hubngan kami kejinjang pelamin n kekal hingga hembusan nafas yang terakhir...chewahhh!!!poyo seyh...hehe.....Mr.S siap nak bg wet banjew agy,konon cam nafkah la 2..hehehe...aku x nk amek wet dari diew,so....diew belikan aku Kasut n Beg...thanx syg,apew yg awak bg 2 da cukup bermakna bg saye...terimakasih sangat2...:)...
N saye nak awak thu bkn wang ringgit yg saye nak dari awak...Awak da terima saya yg serba kekurangan neyh pown da cukup bermakne bg saye:)...tgokk2!!!,Aku da start da...heheheh...haaa....agy 1...awak,jge kesihatan 2...malam last awak at sini idonk da berdarah...panas la kowt 2 kan?....wisaunye la saye...janji ngan saye yew,jge kesihatan 2...heh:)
k la....aku tadew papew nak tulis 2....just nk mngingatkan aku jewp pasal tarikh neyh...aku neyh da la pelupe....segale mende aku lupe..hehe..k la.....daaaaa.....sayang korang...muuuuaaahhhxxxx!!!!muaaahhhhxxx!!!!!sayang kowg...heheheeee...kawan kn?apew salhnye sayg mnyayang...perlu jugak...kn2?...Assalamualauikum kawan n awak MR.S...>,<



0 potpetpotpet:):